דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בגלי הלם: טיפול פשוט עם תוצאות 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2161 פעמים ]

בישראל, כמעט כל בן אדם רביעי או חמישי סובל מכאבים הקשורים לגידים או לעצמות כמו דרבן בכף הרגל, כאבי גב, מרפק טניס, הסתיידות בגידים ועוד. למרבה המזל, בשנים האחרונות קיימת טכנולוגיה חדשה המציעה פיתרון לבעיות אלו- טיפול בגלי הלם.

המילים "טיפול בגלי הלם" נשמעות מסובכות למדי, נכון? ובכן, אין לכם מה לדאוג. זה שם גדול ומהודר, וטכנולוגיה מרמה גבוה ומתקדמת, אבל בשבילכם זהו הליך פשוט מאוד ולא פולשני. בעבר, גלי הלם שימשו לשבירת אבנים בכליות. כאשר האורולוגים דיווחו שאצל מטופלים אשר עברו טיפול בגלי הלם עבור אבנים בכליות נרשמה גם התחזקות של העצמות וגדילה מהירה של רקמות, הובן כי גלי הלם יכולים לשמש עבור מגוון רחב של בעיות. כתוצאה, פותח מכשיר המייצר גלי הלם, והוחל בנתינת טיפול בגלי הלם עבור כל אותן בעיות, כפי שצוין למעלה. אחוז מדהים של מעל 80% מהמטופלים דיווח על ריפוי מלא או שיפור ניכר לאחר קבלת הטיפול.

כיצד מאבחנים את התאמתו של אדם לקבל טיפול בטכנולוגייה של גלי הלם? מטפל מומחה עורך בדיקה יסודית של האזור הפגוע, באמצעות צילומי רנטגן, מכשיר אולטרא-סאונד ועוד, וקובע האם טיפול בגלי הלם הנה אפשרות מתאימה. על אף שהבדיקות הללו מתמקדות בטכנולוגייה של גלי הלם, מטרתו הסופית של המטפל היא לקבוע את הטפיול הטוב ביותר עבור המטופל. המטפל עשוי להמליץ על טיפול בגלי הלם, או על אפשרויות טיפול אחרות.

לרוב, מומלץ לאנשים לפנות תחילה לטיפולים לא פולשניים קונבנציונליים יותר, כמו פיזיותראפיה או הזרקת תרופות, ורק לאחר שטיפולים אלו נכשלו, הרופאים ימליצו על קבלת טיפול בגלי הלם- כדי להחליף את האפשרות האחרת של ניתוח כואב ופולשני. כל רופא מומחה המכיר את הטכנולוגייה של גלי הלם יוכל לעזור למטופל להחליט באופן מדעי- האם זוהי האפשרות הטובה ביותר עבורו. במידה והתשובה היא חיובית, אין צורך לדחות את קבלת הטיפול. כאבים הנגרמים בגלל מגוון בעיות בגידים ובעצמות מקטינים את טווח התנועה של החולה, מונעים ממנו לבצע פעולות יומיומיות פשוטות ומורידים את איכות חייו. ככל שתקבלו טיפול בגלי הלם מהר יותר, תוכלו לחזור מהר יותר לשגרת יומכם הרגילה. טיפול בגלי הלם הוא טיפול קצר ומהיר האורך כמה דקות בלבד, ומאפשר חזרה מיידית לשגרה. לכן, כדאי להקדים ולגשת לטיפול, כדי לסיים מהר ככל האפשר את הסבל והכאב אשר האזור הפגוע גורם.

ניתוח עבור הבעיות השונות שהוזכרו במאמר זה הוא בדרך כלל האפשרות המומלצת על ידי רופאים בישראל, מכיוון שהטכנולוגייה של גלי הלם עוד אינה מוכרת כאן דייה. עם זאת, ניתוח עלול לגרום לסיבוכים ולתופעות לוואי שונות. אחרי קבלת ניתוח פולשני, המטופל עלול לפתח זיהום, שיקשה עליו מאוד לחזור לשגרה, יגרום לו כאב ולעיתים אף יאלץ אותו לחזור ולעבור ניתוח נוסף. בנוסף, ניתוחים כירורגיים מסובכים אף נושאים עמם את הסיכון שבפגיעה תמידית, שתהפוך את המטופל לנכה. לעומת זאת, טיפול בגלי הלם אינו כולל כל סכנה לתופעות לוואי או לסיבוכים, ואין כל אפשרות שהטיפול יפגע במטופל. לא רק שלאחר קבלת טיפול בגלי הלם אין כל סכנה לפתח זיהום, אלא שבגלל פשטותו מהירותו של הטיפול- הוא אינו מצריך כל תקופת התאוששות, ומאפשר החלמה כמעט מיידית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב